پرش بـه ناوبری پرش بـه جستجو

تریپل ایچ
تریپل اچ درون آوریل ۲۰۱۶
لقب(ها) هانتر هِرست هلمزلی
جین-پُل لِوِک
ترا ریزینگ
تریپل ایچ
کینگ اف کینگس
د گیمقد معرفی‌شده ۶ فوت ۴ اینچ (۱٫۹۳ متر)[۱]وزن معرفی‌شده ۱۱۶ کیلوگرم[۱]زادروز ۲۷ ژوئیـهٔ ۱۹۶۹ ‏(۴۸ سال)[۲]
نیوفیلدس، اهنگ ورودی جان سینا در کشتی کج نیوهمپشایرمحل زندگی وستن، کنتیکتمعرفی‌شده از گرینویچ، کنتیکت[۱]مربی(ها) کیلر کووالسکی[۱]آغاز بـه کار ۲۴ مارس ۱۹۹۲ (۲۵ سال)

پُل مایکل لِوِک (به انگلیسی: اهنگ ورودی جان سینا در کشتی کج Paul Michael Lévesque) کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی متولد ۲۷ ژوئیـهٔ ۱۹۶۹ هست که درون کمپانی WWE کشتی مـی‌گیرد و قهرمان سابق کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان است. اهنگ ورودی جان سینا در کشتی کج تریپل ایچ یکی از تأثیر گذارترین قهرمانان این رشته به‌شمار مـی‌رود. اهنگ ورودی جان سینا در کشتی کج او شوهر استفانی مکماهون وینس مکماهون صاحب کمپانی WWE هست و البته درون سال ۲۰۱۱ از طرف وینس مکماهون مدیر عامل WWE شد. وی که تا به امروز موفق بهب چهارده عنوان قهرمانی سنگین وزن جهان و برندهٔ ۲ بار رویـال رامبل مچ درون سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۶ شده‌است و پس از جان سینا و ریک فلر پرافتخارترین مرد این رشته ورزشی است. وی البته با ۶۱۶ روز درون اختیـار داشتن کمربند سنگین وزن جهان، رکورد بیش‌ترین مدت زمان نگاه داری این کمربند را درون اختیـار دارد. اکنون تریپل ایچ دارای ۱۹۳ سانتی‌متر قد و ۱۱۶ کیلوگرم وزن است. او الان شش فرزند از همسر خود یعنی استفانی مکمن دارد؛ کـه این شش فرزند نوه‌های ونیس مکمن هستند.[۳]

ورود بـه کشتی مسابقات قهرمانی جهان (از ۱۹۹۴ که تا ۱۹۹۵)

در اوایل ۱۹۹۴ تریپل ایچ وارد کمپانی WCW شد. او درون اولین مسابقه با نام ترور رایسین حضور یـافت و توانست کیت کول را شکست دهد. نام او درون رینگ بـه سرعت بـه نام ترا رایزینگ تغییر کرد که تا اواسط سال ۹۴ از آن بـه بعد او را ژان پاول لِوِک مـی‌نامـیدند. درون طول این مدت، او شروع کرد بـه استفاده از حرکت پایـانی خود بـه نام شجره نامـه یـا همان (Pedigree).

در اواخر سال ۹۴ و اوایل سال ۹۵ تریپل ایچ مدت کوتاهی را با ویلیـام ریگال تیم بودند اما مدتی بعد از WCW خارج شد و به کمپانی WWE رفت و در آن جا با نام تریپل ایچ بـه فعالیت خود ادامـه داد.

گروه دی جنریشن ا(از ۱۹۹۷ که تا ۲۰۰۰)

گروه دی جنریشن اکس به منظور اولین بار درون بیستم سپتامبر سال ۱۹۹۷ درون پی پر ویو One Night Only تشکیل گردید. اولین اعضای تشکیل دهندهٔ این گروه شان مایکلز، تریپل چ و چاینا بودند. درون سیزدهم اکتبر سال ۱۹۹۷ این اعضا رسماً نام گروه خود را «دی جنریشن اکس» معرفی د. این گروه که تا رستلمنیـا ۱۴ درون سال ۱۹۹۸ با همـین نفرات فعالیت داشت. درون این مدت تریپل ایچ توانست عنوان پادشاه رینگ (king of the ring) را با شکست منکایند بدست آورد. بعد از مصدومـیت شان مایکلز درون رستلمنیـا ۱۴، تریپل ایچ کاپیتان گروه شد و چند عضو جدید را بـه گروه اضافه کرد: اپک - بیلی گان – رودداگ. تریپل ایچ با گروه دی جنریشن ابه اوج رسید و توانست خود را بـه عنوان یک چهره مدعی درون کمپانی معرفی کند. درون سامراسلم ۱۹۹۸ درون یک بازی ماندگار نردبان راک را شکست داد که تا کمربند بین قاره‌ای را بـه دست آورد. حرکت وی بـه اوج هم چنان ادامـه داشت. او درون سامراسلم ۱۹۹۹ به منظور اولین بار بر سر کمربند دبلیو دبلیو ای وارد رقابت شد، درون آن مسابقه سه نفره منکایند، استیو آستن و تریپل ایچ با هم درگیر شدند کـه در نـهایت منکایند برنده مسابقه شد. اما تریپل ایچ دست از تلاشش برنداشت و سرانجام توانست که تا در ۲۳ اوت ۱۹۹۹ درون شو WWE RAW با شکست منکایند کمربند دبلیودبلیو ای را برنده شود. چندی بعد تریپل ایچ درون نبردی ۶ نفره درون پی پر ویو آنفورگیون موفق شد که تا برای دومـین بار قهرمان دبلیو دبلیو ای شود. گروه دی اتا سال ۲۰۰۰ و هم‌زمان با اخراج رود داگ از کمپانی پابرجا بود.

دوران مکمن-هلمزلی (۲۰۰۰–۲۰۰۱)

به دلیل رابطه بین هانتر و استفانی مکمن این دوران از حرفه هانتر بـه دوران مکمن-هلمزلی شـهرت یـافت. استفانی درون اغلب نبردهای تریپل اچ درون کنار رینگ حضور داشت و بسیـاری از اوقات بـه هانتر کمک مـی‌کرد. درون آغاز این رابطه بود کـه تریپل اچ درسال۲۰۰۰ درون یکی از شوهای راو بیگ شو را شکست داد و برای سومـین بار قهرمان جهان شد، سپس دشمنی اش باکاکتوس جک آغاز شد. این دو درون رویـال رامبل آن سال درون نبرد استریت فایت با یکدیگر روبرو شدند. درون پایـان تریپل اچ با دوبار اجرای فن معروف خود پدیگری موفق شد تاکاکتوس جک را شکست دهد و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. این مسابقه که تا به امروز زیباترین استریف فایت تاریخ کمپانی بوده‌است. رقابت بین این دو سوپراستار که تا نو وی اوت ادامـه داشت. جایی کـه هانتر درون نبرد هل این سل باردیگر کاکتوس جک را شکست داد و علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی اش بـه حرفه ۱۵ ساله مـیک فولی (کاکتوس جک) خاتمـه بخشید. سپس وی درون رستلمانیـا مقابل بیگ شو و دراک و باردیگر فولی قرار گرفت. فولی حاضر شده بود که تا یکبار دیگر درون رینگ حاضر شود. اما هانتر این بار هم سربلند بیرون آمد و با پین راک توانست از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. اما درون بکلش کمربند خود را بـه د راک واگذار کرد. نبرد آیرون من مسابقهٔ بعدی بود کـه در جاجمنت دی بین هانتر و د راک برگزار شد. داور این مسابقه‌شان مایکلز بود. درون پایـان این مسابقه کـه با دخالت اپک، رود داگ، شین مکمن و بازگشت آندرتیکر همراه بود، هانتر توانست به منظور چهارمـین بار قهرمان جهان شود. اما این قهرمانی دیری نپایید چرا کـه د راک درون کینگ اف درینگ باز هم کمربند رااز هانتر بعد گرفت. بر دیگر هانتر و استیو آستین شروع بـه درگیری د، که تا اینکه تریپل اچ درون no way out استیو آستین را شکست سختی داد. او سپس تصمـیم گرفت که تا در رستلمانیـا ۱۷ با پیروزی بر آندرتیکر، رکورد شکست ناپذیری تیکر درون رستلمانیـا را بشکند اما درون این کار ناموفق بود. شب بعد از رستلمانیـا درون حین مسابقه استون کلد و دراک، او وارد رینگ شد و با پتک ضربه سختی بـه دراک وارد کرد. این آغاز دوستی وی با استون کلد بود. هانتر بـه همراه استون کلد و استفانی مکمن گروهی را تشکیل دادند کـه به پاور تریپ یـا همان مثلث قدرت معروف شد. هانتر و استون کلد موفق شدند که تا در بکلش ۲۰۰۱ با شکست آندرتیکر و کین عنوان قهرمانی تگ تیم جهان را هم بدست آورند. اما موفقیت‌های پاورتریپ با مصدومـیت شدید تریپل اچ از ناحیـه زانو بـه پایـان رسیدو این پایـان تلخی بود به منظور دورانی کـه از آن بـه عنوان دوران مکمن-هلمزلی یـاد مـی‌شود.

بازگشت از مصدومـیت و دشمنی با شان مایکلز (۲۰۰۲)

شادی تریپل اچ بعد از پیروزی درون رستلمانیـای ۱۸ وتصاحب عنوان قهرمان شکست ناپذیر جهان

تریپل اچ بعد از مدت‌ها دوری از رینگ بخاطر مصدومـیت، درون ۷ ژانویـه ۲۰۰۲، درون سالن مدیسن اسکوار گاردن، بـه راء بازگشت. بعد از پیروزی درون مسابقه رویـال رامبل، موفق شد که تا کریس جریکو را درون رستلمانیـا آن سال شکست دهد و عنوان قهرمان شکست ناپذیر را بدست آورد. این قهرمانی وی که تا یک ماه بعد ادامـه داشت. درون مسابقه کـه بین تریپل اچ و هالک هوگان انجام مـی‌شد، آندرتیکر وارد رینگ شد و با زدن تریپل اچ موجبات شکست وی از هالک را فراهم آورد. بعد از این ماجرا تریپل اچ از آندر تیکر انتقام گرفت و او را درون اینسارکسشن (پی پی وی کـه آن موقع درون اروپا برگزار مـی‌شد) شکست سختی داد. بعد از این تریپل اچ دشمنی اش با کریس جریکو راتا مسابقه هل این سل درون جاجمنت دی ادامـه داد و در آنجا توانست که تا بار دیگر جریکو را شکست دهد. بعد از آن تصمـیم گرفت که تا بازهم بـه سراغ قهرمانی سنگین وزن برود، بنابراین درون کینگ آف درینگ با آندرتیکر و در گلوبال وارنینگ با دراک و براک لزنر روبرو شد اما تلاشش بی فرجام باقی‌ماند. در اگست سال۲۰۰۲ با بازگشت شان مایکلز قرار شد کـه باز گروه دی جنریشن ایکس توسط تریپل ایچ و شان مایکلز تشکیل شود کـه در همان ابتدای کار تریپل ایچ با زدن پدیگری به‌شان مایکلز مانع تشکیل مجدد گروه شد و همـین امر باعث شد که تا آن‌ها درون سامراسلم سال ۲۰۰۲ درون نبرد استریت فایت مقابل یکدیگر قرار بگیرند. این مسابقه کـه یکی از زیباترین مـهمترین مسابقات تاریخ محسوب مـی‌شود درون نـهایت با پیروزی شان بـه پایـان رسید، اما بعد از مسابقه بود کـه هانتر با ضربه سنگین با پتکش به‌شان او را مصدوم کرد. بعد از انتقال براک لزنار بـه اسماک دان، راء بدون کمربند باقی‌ماند. بـه همـین علت اریک بیشاف مدیر آن موقع راء کمربند طلایی معروف را بـه کمپانی آورد؛ و آن را بـه هانتر داد. ریک فلیر اسطوره بزرگ کمپانی کـه خودش درون دبلیو سی دبلیو موفق شده بود که تا بارها این کمربند را بدست آورد هانتر را شایسته این عنوان نمـی‌دانست. بـه همـین علت درون همان شب نخست ورود این کمربند با راء مسابقه‌ای بین تریپل اچ و ریک فلیر برگزار شد کـه در نـهایت برنده بـه جز هانتر نداشت و او موفق شد که تا نام خود را بـه عنوان اولین قهرمان کمربند سنگین وزن درون کمپانی دبلیو دبلیو ای بـه ثبت برساند. تریپل اچ توانست که تا از عنوان قهرمانی اش درون دو پی پی وی بعدی یعنی آنفورگیون و نومرسی بـه ترتیب مقابل راب ون دام و کین دفاع کند. با بازگشت شان مایکلز یکبار دیگر درگیری‌های بین تریپل اچ و شان شروع شد. اوضاع راء آشفته شد و مدعیـان قهرمانی هم زیـاد شدند. اریک بیشاف به منظور حل این مسئله مسابقه المـینیشن چمبر را طراحی کرد. این مسابقه جذاب و خونبار کـه با حضور تریپل اچ، شان مایکلز، بوکرتی، کریس جریکو، کین و راب ون دام همراه بود با پیروزی و قهرمانی شان بـه پایـان رسید. تریپل اچ بعد از این مسابقه بـه مدت ۴۸ ساعت درون بیمارستان بستری بود.

اوولوشن (۲۰۰۳–۲۰۰۵)

تریپل اچ همراه با کمرند سنگین وزن قهرمانی جهان

در ژانویـه ۲۰۰۳، تریپل اچ بـه همراه ریک فلیر، باتیستا و رندی اورتن گروهی را تشکیل دادند کـه همگان آن را با نام Evolution مـی‌شناسند. درآن هنگام هانتر با شان مایکلز بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن رقابت داشت. اعضای این گروه درون مسابقات کـه داشتند بسیـار بهم کمک مـی‌د و پیروزی‌های زیـادی بدست آوردند. این گروه درون سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ لحظه بـه لحظه قدرتمندتر مـی‌شدند. او درون این مدت توانست که تا سوپراستارهای زیـادی را مانند شان مایکلز، بوکرتی، اسکات استاینر، کوین نش و گلدبرگ راشکست دهد. تریپل اچ که تا پیش از پی پی وی نابخشوده و شکست از بیل گلدبرگ به منظور مدت طولانی درون سال ۲۰۰۳ قهرمان سنگین وزن بود. تریپل اچ سرانجام موفق شد که تا با زیرکی درون مسابقه سه نفره با حضورکین درون پی پی وی آرماگدون همان سال گلدبرگ را شکست دهد و بار دیگر قهرمان جهان شود. اوج قدرت گروه بـه همـین پی پی وی برمـیگردد جایی کـه در پایـان شو همـه اعضای گروه با کمربندهای قهرمانی صحنـه را ترک د. بعد ازاین شو بار دیگر درگیری‌های هانتر با شان مایکلز شروع شد و در پی پی وی رویـال رامبل ۲۰۰۴ درون مسابقهٔ نفس گیر و پر هیجان لست من استندینگ با شان رودررو شد، اما درون پایـان هردو آن‌ها کانت اوت شدند و در نتیجه تریپل اچ قهرمان باقی‌ماند. درون نـهایت تریپل اچ کمربند خود را بـه کریس بنوا درون رستلمانیـای ۲۰ درون نبردی سه نفره بـه همراه‌شان مایکلز واگذار کرد. درگیری بین تریپل اچ و شان مایکلز همچنان ادامـه داشت که تا اینکه تریپل اچ با شکست شان درون نبرد هل این سل بـه آن خاتمـه بخشید. مسابقه هل این سل هانتر و شان تابه امروز طولانی‌ترین مسابقه هل این سل تاریخ دبلیو دبلیو ای مـی‌باشد. بعد از شکست دوباره هانتر از بنوا درون Vengeance کـه با دخالت یوجن انجام شده بود، درون سامراسلم هانتر یوجن را شکست داد. درون این هنگام رندی اورتن هم گروهی هانتر موفق شد که تا در سامراسلم بنوا را شکست دهد و کمربند قهرمانی را بدست آورد. هانتر کـه نمـی‌توانست ببیند دیگری بـه جز او قهرمان جهان باشد یک شب بعد از قهرمانی اورتن، درون شوی را بـه همراه باتیستا و ریک فلیر او را بـه شدت زدند و از گروه اخراج د. این تازه آغازی به منظور درگیری‌های هانتر و اورتن بود. آن دو درون پی پی وی آنفورگیون با یکدیگر رودررو شدند کـه باکمک باتیستا و ریک، هانتر دوباره قهرمان شد. اندکی بعد درون مسابقه سه نفره مـیان اج، بنوا و هانتر بر سر عنوان قهرمانی اج و بنوا هم‌زمان یکدیگر راشکست دادند که تا قهرمان جهان نامعلوم باشد. نتیجه آن شد کـه در پی پی وی نیو یرز روولوشن مسابقه المـینیشن چمبر را بـه منظور تعیین قهرمان جهان بـه قضاوت شان مایکلز برگزار کنند. این بار هم پیروزی از آن تریپل اچ بود و با این برد تعداد قهرمانی‌های هانتر بـه عدد ۱۰ رسید و دورقمـی شد. اندکی بعد باتیستا عضو دیگر گروه کـه برنده رویـال رامبل آن سال شده بود هانتر را بـه نبرد درون رستلمانیـا ۲۱ دعوت کرد و موفق شد که تا هانتر را شکست دهد و خودش قهرمان جهان شود. بعد از آن هانتر باز هم تلاش کرد که تا کمربند را از باتیستا بعد بگیرد اما درون انجام اینکار ناموفق بود و پس از شکست درون نبرد هل این سل، بـه دلیل مصدومـیت مدتی غائب بود که تا اینکه درون ۳ اکتبر ۲۰۰۵ بـه راو بازگشت و با عضو دیگر گروه ریک فلیر موفق شد که تا کارلیتو و کریس مستر راشکست دهد اما درون پایـان مسابقه با پتک خود ضربه سختی فلیر وارد کرد واو را بـه شدت زخمـی کرد، دشمنی این دو دوست چیزی نزدیک بـه دوماه ادامـه داشت که تا اینکه هانتر درون پی پی وی سوروایوور سریس درون یک مسابقه لست من استندینگ شکست سختی یـه ریک داد. درسال ۲۰۰۷ و به مناسبت ۱۵ سالگی راو اعضای این گروه بـه استثنا رندی اورتن یک بار دیگر دور هم جمع شدند و گروه ریتدآرکی او و یوماگا را شکست دادند.

بازگشت دی ا(۲۰۰۶)

تریپل اچ و شاون مایکلز، گروه دی اکس، سال ۲۰۰۶

پس از پایـان ماجراهای اوولوشن هانتر تلاش خود را به منظور بدست آوردن کمربند قهرمانی جهان دوباره از سر گرفت. اما پیش از آن با بیگ شو درون نیو یرز روولوشن مسابقه داد و او را شکست داد. یکماه بعد درون مسابقه رویـال رومبل حضور پیدا کرد. هانتر بـه عنوان نفر اول وارد رینگ شدو که تا سه نفر آخر درون رینگ باقی‌ماند، با وجود درخشش فراوان توسط ری مـیستریو حذف شد. هانتر بار دیگر شانس خود را درون تورنمت راء امتحان کرد. او با شکست ریک فلیر و تساوی مقابل بیگ شو بـه فینال تورنمت راء رسید، جایی کـه در آن بـه همراه بیگ شو و راب ون دام مسابقه سه نفره رو برگزار مـی‌د. اما این بار هانتر موفق شد که تا برنده شود و خود را بـه عنوان مدعی اول به منظور مسابقه قهرمانی جهان درون رستلمانیـای ۲۲ معرفی کند. اما درون رستلمانیـا مغلوب جان سینا شد. هانتر بار دیگر شانس خود را برایب عنوان قهرمانی جهان درون بکلش ۲۰۰۶ مقابل جان سینا و اج امتحان کرد اما اینبار هم نتوانست پیروز از رینگ خارج شود. درون این مدت کـه تریپل اچ بـه دنبال کمربند قهرمانی جهان بود، دوست سابق او شان مایکلز با مکمن‌ها بشدت درگیر شده بود. وینس مکمن از هانتر هم علیـه‌شان استفاده مـی‌کرد. اما درون یکی از شوها هانتر بـه جای شان، شین مکمن را با پتک خود زد. وینس از این موضوع بـه شدت عصبانی شد. او مسابقه هندیکاپ را ترتیب داد کـه در آن هانتر مـی‌بایست بـه تنـهایی با هر ۵ عضو گروه اسپریت اسکوآد مسابقه مـی‌داد. درون این مسابقه وینس کنار درب ورودی ایستاده بود. درون اواخر بازی شان مایکلز وارد رینگ شد و به همراه هانتر شروع بـه زدن گروه اسپرینگ اسکوآد د. درون آخر هم حرکت معروف "suck it" رو بـه طرف وینس انجام دادند و به این ترتیب گروه دی ادر تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۰۶ باز هم تشکیل شد. در پی پی وی ونجنس گروه دی امقابل گروه اسرینگ اسکوآد قرار گرفت و به راحتی پیروز شد. سپس آن‌ها درون سامراسلم مقابل مکمن‌ها قرار گرفتند. درون این بازی بیگ شو، فینلای، مستر کندی و ویلیـام ریگال بـه نفع مکمن‌ها درون مسابقه دخالت د اما درون نـهایت باز هم گروه دی اپیروز مسابقه بود. درون این مدت درگیری‌های دی ابا مکمن‌ها کمپانی را بـه شدت تحت تأثیر قرار داده بود و طرفداران کشتی کج شاهد صحنـه‌ها زیبا و به‌یـادماندنی زیـادی بودند. درون پی پی وی آنفورگیون گروه دی امقابل وینس مکمن، شین مکمن و بیگ شو قرار گرفت و در یک مسابقه زیبا بـه پیروزی رسید. درون انتهای مسابقه تریپل اچ وینس مکمن را چنان با پتک محکم زد کـه دسته پتکش شکست!!!این پایـانی بود بر درگیری‌های دی ابا مکمن‌ها… اما به منظور دی ارقیب تازه‌ای پیدا شده بود. گروه ریتدآرکی او. گروه ریتدآرکی او متشکل از اج و رندی اورتن بود. این دو گروه درون سایبرساندی بـه قضاوت اریک بیشاف، کـه توسط مردم انتخاب شده بود، مقابل هم قرار گرفتند. این مسابقه با دخالت بیشاف بـه نفع ریتدآرکی او بـه پایـان رسید. اما درگیری‌های دو گروه ادامـه داشت. گروه دی ابرای مسابقه المـینیشن تگ تیم پی پی وی سوروایوور سریز تیمـی را متشکل از برادران هاردی و سی ام پانک و به کاپیتینی خودشان تشکیل داد و مقابل تیم ریتدآر کی او کـه متشکل از جانی نیترو، گرگوری هلمز، مایک نایو بـه کاپیتانی اج و اورتن بود قرار گرفت و با اقتدار تمام پیروز شد. درگیری‌های این دو گروه ادامـه داشت که تا اینکه درون نیو یرز روولوشن ۲۰۰۶ درون حین مسابقه قهرمانی تگ تیم جهان بین دو تیم دی او ریتدآرکی او و در حالی کـه همـه چیز بـه نفع دی اپیش مـی‌رفت ناگهان زانو تریپل اچ بار دیگر شکست و مسابقه ناتمام ماند. این مصدومـیت بـه حدی جدی بودکه هانتر را ۸ ماه از رینگ دور نگه داشت.

شکستن رکورد قهرمانی دبلیو دبلیو ای(۲۰۰۷–۲۰۰۹)

تریپل اچ همراه با کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای

پس از ۸ ماه دوری از مـیادین سرانجام هانتر درون سامراسلم سال ۲۰۰۷ بـه رینگ بازگشت و با بوکرتی مسابقه داد و او را شکست داد. سپس هانتر وارد درگیری با "کارلیتو"و "اوماگاً شد. درون یکی از شوهای راء او درون مسابقه هندیکاپ مقابل "کارلیتو" و "اوماگاً ایستاد و به شدت هردو را زد. "اوماگاً کـه احساس تحقیر کرده بود با هانتر وارد یـه رقابت شد. درون این مدت جان سینا قهرمان وقت جهان کـه قرار بود با رندی اورتن بر سر این عنوان مسابقه "لَست من استندینگ" را برگزار کند دچار مصدومـیت شد. سینا مجبور شد که تا عنوان قهرمانی خود را رها کند. پی پی نو مرسی ۲۰۰۷ شب خاطره انگیزی به منظور هواداران کشتی کج بود. درون این شب تریپل اچ سه بار بـه رینگ آمد. ابتدا شو مسابقه‌ای بر سر تعیین قهرمان جدید جهان برگزار شد کـه در آن هانتر بـه راحتی اورتن را شکست داد. سپس هانتر با رقیب خود اوماگا رودر رو شد و هرچند قدری آسیب دید اما پیروز شد. بعد طبق قرار قبلی به منظور برگزاری مسابقه لست من استندیگ بر سر عنوان قهرمانی جهان، هانتر باز هم بـه رینگ رفت و بار دیگر با اورتن رودررو شد اما اینبار بخت با او یـار نبود و سرانجام اورتن موفق شد تریپل اچ را شکست دهد و قهرمان جدید جهان شود. چندی بعد هانتر دوباره عزم خودبرای تصاحب کمربند قهرمانی جهان جزم کرد. او درون مسابقه رویـال رومبل ۲۰۰۸ چهره‌های سرشناسی چون "باتیستاً و مـیک فولی را از رینگ خارج کرد و تا نفر آخر درون رینگ بود اما جان سینا کـه تازه از بند مصدومـیت رها شده و در این مسابقه حضور پیدا کرده بود مانع از پیروزی هانتر شد. تریپل اچ یک ماه بعد درون مسابقه المـینیشن چمبر موفق شد که تا اوماگا، کریس جریکو، جی بی ال، شان مایکلز و جف هاردی رو شکست دهد و خود را بـه عنوان مدعی اولب عنوان قهرمانی جهان مطرح سازد. درون رستلمانیـای ۲۴ تریپل اچ با اورتن و سینا مسابقه قهرمانی جهان را برگزار د اما درون نـهایت اورتن موفق شد که تا از کمربند خود دفاع کند. اما این پایـان ماجرا نبود، درون پی پی وی بعدی یعنی بکلش ۲۰۰۸ مسابقه قهرمانی جهان با حضور تریپل اچ، رندی اورتن،"جی بی ال" و "جان سیناً برگزار شد کـه اینبار دیگر هانتر موفق شد پیروز شود و با کمربند قهرمانی جهان از رینگ خارج شود. این دوازدهمـین قهرمانی جهان و هفتمـین قهرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای تریپل اچ بودو بدین ترتیب او با رکورد هفت قهرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای دراک برابری کرد. اورتن سعی کرد که تا کمربند را از هانتر بعد بگیرد بـه همـین منظور با او در"جاجمنت دی" مسابقه قفس را برگزار کرد اما هانتر موفق شد که تا از عنوان خود دفاع کند. بعد نوبت بـه برگزاری مسابقه لست من استندینگ شد. این مسابقه قرار شد که تا در پی پی وی وان نایت استند ای سی دبلیو برگزار شود. تریپل اچ اینبار هم موفق شد که تا اورتن را شکست دهد. درون پایـان بازی دست رندی اورتن شکست. بعد از این ماجرا نوبت درگیری با سینا بود. تریپل اچ و جان سینا درون شب ونجنس:(نایت اف چمپیونز) با هم روبرو شدند کـه در این مسابقه زیبا و خاطره انگیز تریپل اچ توانست سینا را شکست دهد و از کمربند قهرمانی خود دفاع کند. در شو راء بـه تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۰۸ تریپل اچ بـه برند اسماک دان منتقل شد. دوران حضور او درون اسماک دان یکی از طلایی‌ترین دوران کشتی‌گیری تریپل اچ بود. او بعد از انتقال بـه اسماک دان درون "دگریت آمریکن بش "توانست اج را بر سر عنوان قهرمانی خود شکست دهد. سپس درون سامراسلم غول بزرگ اسماک دان گریت کالی را شکست داد. درون آنفورگیون آن سال تنـها قهرمانی بود کـه کمربند خود را از دست نداد. او درون مسابقه چمپیونشیپ اسکرومبل مچ موفق شد که تا جف هاردی، شلتون بنجامـین، ام و برایـان کندریک را شکست دهد. سپس او درون دو نومرسی و سایبرساندی هم جف هاردی را شکست داد.

در سوروایوور سریز او مـی‌بایست از کمربند خود درون مقابل «ولادمـیر کازلاو» و «جف هاردی» دفاع مـی‌کرد. درون شب جف هاردی بـه سبب آسیب دیدگی نتوانست مسابقه بدهد و بازی بـه صورت معمولی بین هانتر و ولادمـیر برگزار مـی‌شد کـه در اواسط مسابقه «ویکی گِرِرو» منیجر اسماک دان بازگشت اج را اعلام کرد. «اِج» وارد مسابقه شد و موفق شد که تا پیروز شود. چندی بعد هانتر درون مسابقه رویـال رومبل شرکت کرد. او بـه عنوان فرد ۱۷ام وارد رینگ شد و تا آخرین نفر هم درون رینگ باقی‌ماند اما توسط رندی اورتن حذف شد. یک ماه بعد هانتر درون مسابقه المـینیشن چمبر برند اسماک دان درون نو وی اوت کـه بر سر کمربند قهرمانی جهان برگزار مـی‌شد شرکت کرد و با شکست اج، جف هاردی، ولادمـیر کازلاو، بیگ شو و آندرتیکر موفق شد که تا برای سیزدهمـین بار قهرمان جهان شود. ضمناً با این پیروزی او موفق شد که تا برای هشتمـین بار کمربند دبلیو دبلیو ای چمپیون را برنده شود و رکورد جدیدی درون این زمـینـه بـه نام خود ثبت کند. این رکورد که تا سال ۲۰۱۱ کـه توسط جان سینا شکسته شد پابرجا بود.

درگیری با آندرتیکر و کوین نش (از ۲۰۱۲ که تا ۲۰۱۳)

وی درون سال ۲۰۱۱ درون رستلمنیـا ۲۷ آندرتیکر را بـه مبارزه طلبید اما علی‌رغم برتری قابل ملاحظه نسبت بـه آندر تیکر و انجام ۴ حرکت پایـانی (که یکی از آن‌ها حرکت خود آندرتیکر بود) روی او توسط حرکت معروف آندرتیکر موسوم بـه دروازه جهنم مغلوب شد. درون سامراسلم سال ۲۰۱۱، تریپل اچ داور مسابقه بین جان سینا و سی ام پانک معرفی شد و آن مسابقه سر کمربند WWE بود. اما مدتی بعد سی ام پانک با تریپل اچ درگیری پیدا کرد و آن‌ها درون پی پر ویو شب قهرمانان (Night of Champions) درون یک مسابقه بدون رد صلاحیت (No Disqualification) مقابل هم قرار گرفتند کـه تریپل اچ درون آن پیروز شد. درگیری بین این دو درون این جا بـه اتمام رسید و آن‌ها درون پی پر ویو Vengeance بـه صورت یک تیم مقابل تیم Awesome Truth (متشکل از مـیز و آر-تروث) قرار گرفتند کـه در آن کوین نش دخالت کرد و آن‌ها شکست خوردند. اما تریپل اچ و کوین نش درون پی پر ویو مـیزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها (که آخرین پی پر ویو سال ۲۰۱۱بود) درون یک مسابقه نردبانی کـه چکش تریپل اچ را بالای رینگ آویزان مـی‌د و برای برداشتن آن مـی‌باید از نردبان بالا رفت، مقابل هم قرار گرفتند و تریپل اچ پیروز شد. سال بعد آندرتیکر به منظور رستلمنیـا ۲۸ خواهان مبارزه با او شد و تریپل اچ کـه در ابتدا قبول نمـی‌کرد بالاخره درون خواست مبارزه او را پذیرفت، درون این بازی شان مایکلز داوری را بر عهده داشت اما باز هم تریپل اچ نتوانست پیروز شود و برای سومـین بار از آندر تیکر درون رستلمنیـا شکست خورد. (مسابقه آندرتیکر و تریپل اچ درون رستلمنیـا ۲۸ یک مسابقه جهنم درون یک قفس بود و به عنوان بهرترین مسابقه سال ۲۰۱۲ انتخاب شد).

درگیری با براک لزنر (از ۲۰۱۲ که تا ۲۰۱۳)

۱ ماه بعد از رستلمنیـا ۲۸ درون تاریخ ۳۰ آوریل درون بخشی از شوی WWE RAW جان لونایریتیس مدیر مسابقات راو و اسمکدان از براک لزنر کـه به تازگی بـه WWE برگشته بود تمجید و تشکر مـی‌کرد و به او قول آینده‌ای درخشان را درون WWE داد و قراردادی را با او امضا کرد. (در شب قبل براک لزنار درون مسابقه‌ای کـه با جان سینا داشت به‌طور وحشیـانـه‌ای با جان سینا مبارزه مـی‌کرد و در نـهایت باعث مصدومـیت دست چپ جان سینا شد اما براک درون ان مسابقه درون نـهایت برتری نسبت بـه جان سینا از او شکست خورد). جان لونایریتیس از نوع مبارزه براک لزنار بسیـار راضی بود براک بـه نحو یک جنگجو UFC مبارزه مـی‌کرد. درون همـین مـیان تریپل اچ بعد از یک ماه دوباره بـه رینگ آمد و به عنوان مدیر عامل WWE با براک لزنار صحبت کرد بـه او گفت کـه ما مـی‌خواهیم تو را این جا درون WWE ببینیم مـی‌خواهیم کـه تو درون مقابل قهرمان‌های ما مسابقه بدی اما اگر خودت هم مـی‌خواهی این جا بمانی حتما روش کشتی خود را تغییر بدهی. درون این هنگام لزنر ناگهان بـه او حمله‌ور شد و بعد از یک درگیری کوتاه با اجام حرکت کیمورا لاک خود دست چپ تریپل اچ را بـه طرز خیلی بدی شکوند و ورزشگاه را ترک کرد تریپل اچ هم بعد از یک معالجه سطحی بـه بیمارستان رفت بعد از آن شب هر دو آن‌ها که تا مدتی درون WWE حضور نداشتند. که تا این کـه تریپل اچ بعد از مدتی بازگشت و براک لزنر را بـه انجام یک مسابقه درون سامراسلم دعوت کرد. درون آن مسابقه (که پول هیمن هم درون کنار بارک لزنر حضور داشت)، لزنر توانست تریپل اچ را تسلیم کند و برنده مسابقه شود. (این دومـین مسابقه تریپل اچ درون سال ۲۰۱۲ بود و او درون هر دوی آن‌ها یک بار مقابل آندرتیکر و یک بار مقابل براک لزنر شکست خورد).

تریپل اچ درون سال ۲۰۱۳ برگشت و لزنر را بـه یک مسابقه دوباره اما این بار درون رستلمنیـا ۲۹ دعوت کرد و پول هیمن گفت کـه این مسابقه مشروط بر این خواهد بود کـه اگر تریپل اچ باخت، او حتما کمپانی WWE را ترک کند و نوع آن مسابقه، یک مسابقه بدون رد صلاحیت مـی‌باشد. درون آن مسابقه (که شان مایکلز درون کنار تریپل اچ حضور داشت) تریپل اچ توانست لزنر را شکست دهد و از حرفه اش دفاع کند. مدتی بعد هیمن گفت کـه در پی پر ویو قوانین بی‌شمار، تریپل اچ و لزنر درون یک مسابقه قفس فولادی مقابل هم قرار مـی‌گیرند و این مسابقه، آخرین مسابقه این درگیری خواهد بود. درون آن مسابقه لزنر با دخالت پول هیمن توانست پیروز شود.

حمایت از رندی اورتون که تا تشکیل مجدد گروه اوولوشن (از ۲۰۱۳ که تا ۲۰۱۴)

تریپل اچ درون سامراسلم سال ۲۰۱۳ بـه عنوان داور مسابقه بین جان سینا و دنیل برایـان انتخاب شد و در آن مسابقه برایـان با پیروزی درون مقابل جان سینا توانست قهرمان جدید کمربند WWE شود اما تریپل اچ درست بعد از پایـان مسابقه و در حالی کـه دنیل برایـان درون حال جشن به منظور اولین عنوان قهرمانی کمربند دبلیو دبلیو ای خودش بود بـه او حمله کرد و حرکت پایـانی (فینیشر) خودش را کـه پدگری نام دارد بر روی برایـان اجرا کرد. درون همـین لحظه رندی اورتون کـه صاحب کیف مانی این د بنک (Money In The Bank) بود بـه داخل رینگ آمد و پس از پین دنیل برایـان قهرمان جدید کمربند دبلیو دبلیو ای لقب گرفت و به این ترتیب قهرمان این کمربند بـه فاصلهٔ ۵ دقیقه دوباره تغییر کرد و جشن قهرمانی دنیل برایـان هم خاتمـه یـافت. از ان اتفاق که تا امروزه درون بین مردم او یک چهره HEEL است. بعد از این اتفاق عجیب مشخص شد کـه تریپل اچ و رندی طی یک نقشـهٔ از پیش طراحی شده این کار را د که تا عنوان قهرمانی دبلیو دبلیو ای را از دنیل برایـان بگیرند. از آن بـه بعد تریپل اچ کـه به عنوان COO (رئیس بخش اجرایی) کمپانی دبلیو دبلیو ای فعالیت مـی‌کرد از اورتون حمایت مـی‌کرد و گروه شیلد هم پیرو دستورهای تریپل اچ بـه اورتون کمک مـی‌د که تا اینکه بعد از گذشت ۹ ماه درون رویداد (پی پی وی) رستلمنیـا سال ۲۰۱۴ و در یک مسابقهٔ ۳ نفره کـه در آن رندی اورتون حتما از عنوان قهرمانی خودش درون مقابل دنیل برایـان و باتیستا دفاع مـی‌کرد، دنیل برایـان توانست درون این مسابقه‌ای کـه یکی از بهترین مسابقات ۳ نفرهٔ تاریخ کمپانی دبلیو دبلیو ای بود پیروز شود و قهرمان جدید عنوان دبلیو دبلیو ای لقب بگیرد … بـه این ترتیب حمایت تریپل اچ هم از رندی اورتون بـه عنوان قهرمان کمپانی خاتمـه یـافت و این دو بـه همراه باتیستا بعد از ۱۰ سال درون قالب گروه دوباره برگشتهٔ اوولوشن شروع بـه همکاری د و تریپل اچ این گروه را رهبری مـی‌کرد. درون این مدت زمان کـه تریپلچ دوباره گروه اوولوشن را بدون ریک فیلر تشکیل داده بود درگیری‌هایی بین گروه حفاظشیلد (کمـیک) و اوولوشن پیش اومد. این دو تیم بسیـار قدرت مند دو بار با همدیگر مسابقه دادند. این دو گروه دفعهٔ اول پی پر ویو قوانین بیشمارEXTREME RULES درون رو بـه روی همدیگر قرار گرفتند کـه با باخت تیم اوولوشن همراه بود. گروه اوولوشن یک بار دیگر درون پی پر ویو انتقام PAYBACK درون مقابل هم قرار گرفتند کـه این دفعه هم تریپلچ و تیمش ناکام بودند. شب بعد از پی پر ویو PAYBACK درون WWE RAW بحث بین تریپلچ و باتیستا پیش آمد کـه پایـان این بحث باتیستا اعلام کرد کـه از کمپانی خارج مـی‌شود. درون آخر شب کـه گروه شیلد داشتند حرف مـی‌زدند تریپلچ و رندی اورتن وارد سالن شدند و تریپلچ گفت کـه همـیشـه نقشـهٔ دومـی وجود دارد. درون همـین لحظه ست رولینز یکی از اعضای گروه شیلد با صندلی ضربه‌ای بـه رومن رینز وارد کرد و همچنین دین امبروز را با صندلی مورد ضرب و شتم قرار داد و از رینگ بیرون رفت و صندلی را بـه اورتن داد. اورتن داخل رینگ شد و روی رومن رینز یک ار کی او فینیشر خود را انجام داد.

از حمایت از رالینز و قهرمانی او که تا قهرمانی کمربند دبلیودبیلوئی سنگین‌وزن جهان توسط خود تریپل اچ که تا درگیری با سث رالینز (۲۰۱۵ که تا کنون)

بعدتر تریپل اچ بـه اورتن پشت کرد و رالینز را بـه عنوان آینده دبلیودبلیوئی و چهره جدید کمپانی حمایت کرد تاجاییکه رالینز قهرمان کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان شد ولی رالینز بعد از چند ماه بعلت آسیب از ناحیـه زانو مجبور بـه تسلیم کمربند بـه کمپانی شد و پس از او شیمس به منظور مدتی قهرمان شد. رومن رینز اما شیمس را شکست داد و قهرمان شد. رینز شخصی نبود کـه رووسا او را بـه عنوان قهرمان بخواهند. بعد هر کاری کـه مـی‌توانستند د که تا کمربند را از او بگیرند اما موفق نشدند. سرانجام مستر مک‌ماهون کـه از اینکار عاجز شده بود اعلام کرد کـه برای اولین بار درون تاریخ، قهرمان کمربند حتما در خود مسابقه رامبل کـه رویداد رویـال رامبل برگزار مـی‌شود از کمربند خود مقابل ۲۹ نفر دیگر دفاع کند. رینز درون مسابقه رامبل درون حال مبارزه بود کـه ناگهان آهنگ ورودی نفر سی‌اُم نواخته شد؛ اوی نبود جز خود تریپل اچ کـه وارد رینگ شد که تا در مسابقه رامبل شرکت کند. رینز شوکه شده بود. تریپل اچ موفق بـه بیرون انداختن رینز شد. حالا فقط اِچ و دین امبروز درون رینگ باقی‌مانده بودند. تریپل اچ با استفاده از تجربه خود موفق شد امبروز را هم بیرون انداخته و برنده مسابقه رامبل و بدین‌ترتیب پادشاه پادشاهان بعد از هفت سال به منظور چهاردهمـین بار قهرمان جهان شود و باری دیگر قدرت خود را بـه همـه نشان داد. او دررود بلوک ۲۰۱۶ از کمربند خود درون مقابل دین امبروز محافظت کرد

شب بعد درون راو، استفنی مک‌ماهون اعلام کرد کـه در رویداد فست‌لین، یک مسابقه تریپل ترت بین امبروز، قهرمان قبلی یعنی رومن رینز و همـین‌طور براک لزنر برگزار خواهد شد و برنده مسابقه درون رسلمانیـا ۳۲ به منظور قهرمانی کمربند مقابل تریپل اچ قرار خواهد گرفت.[۴] درون این مسابقه رومن رینز برنده شد و حریف تریپل اچ درون رسلمنیـا ۳۲ شد تریپل اچ درون رسلمنیـا ۳۲ کمربند خود را بـه رومن رینز واگذار کرد بعد از مدتی تریپل اچ درون شوها غایب بود کـه در شو راو ۲۹ آگوست برگشت و به سث رالینز خیـانت کرد او درون مسابقه‌ای کـه رالینز برسر کمربند یونیورسال سال بـه همراه بیگ کاس، رومن رینز و کوین اونز حضور داشت کـه ابتدا تریپل اچ درون حالی کـه رالینز از رینز اسپیر خورده بود وارد شد و به رینز پدیگری زد و به رالینز کمک کرد که تا رینز را حذف کند و بعد رفت سراغ اونز درحالی کـه قبل از رینز بیگ پاس از مسابقه حذف شده بود اما او بـه رالینز پدیگری زد و اونز هم رالینز را پین کرد و قهرمان کمربند یونیورسال سال شد درون آخرین شو راو رویـال رامبل ۲۰۱۷ رالینز درون مقابل سمـی زین مسابقه داشت کـه اگر مـی‌باخت از مسابقه بتل رویـال رویـال رامبل حذف مـی‌شد و زین جایگزین او مـی‌شد رالینز درون یک قدمـی پیروزی بود کـه آهنگ تریپل اچ بـه صدا درآمد اما او ظاهر نشد درون حالی کـه رالینز منتظر او بود اما ناگهان زین رالینز را رول کرد و برنده شد و رالینز از مسابقه بتل رویـال رویـال رامبل حذف شد و زین جایگزین او شد تریپل اچ درون رسلمنیـا ۳۳ بـه مصاف سث رالینز رفت و باخت.

زندگی شخصی

در سال ۲۰۰۰ تریپلچ با استفانی مک من رابطه‌ای رو آغاز کرد کـه در آخر بـه ازدواج منجر شد ان دو درون ۲۵ اکتبر سال ۲۰۰۳ با یکدیگر ازدواج د و حاصل این ازدواج سه فرزند هست اولین فرزند آن‌ها درون ۲۴ ژوئیـه ۲۰۰۶ بـه دنیـا آمد بـه نام (ارورا روس لِوِک). دومـی درون ۲۸ ژوئیـه ۲۰۰۸ بـه دنیـا آمد و نامش (مورفی کلایر لِوِک) هست و فرزند سوم آن‌ها بـه نام (واون اولین لِوِک) درون ۲۴ اگوست ۲۰۱۰ بـه دنیـا آمد. تریپل اچ یک هم دارد.

همچنین درون اواخر سال ۲۰۰۴ تریپلچ کتابی را بـه عنوان ساخت بازی (Making the Game) نوشت کـه موضوعش راجع بـه داشتن بدنی بهتر است. نگرش تریپلچ درون این کتاب بیشتر راجع بـه اصول بدنسازی بوده و شامل اطلاعاتی مربوط بـه شرح حال و نظرات و خاطرات وی است.

فیلمشناسی

سال نام فیلم در نقش! ۱۹۹۸ Pacific Blue تریپلچ ۱۹۹۸ نمایش درو کری ناظم ۲۰۰۱ MADtv پاول لِوِک ۲۰۰۴ تیغه: سه گانگی جارکو گریم وود ۲۰۰۵ The Bernie Mac Show تریپلچ ۲۰۰۶ Relative Strangers کشتی‌گیر ۲۰۱۱ The Chaperone ری براداستون ۲۰۱۱ Inside Out ارلو جاین

قهرمانی‌ها

  • برای اولین بار با شکست تونی روی قهرمان سنگین وزن جهان شد.
  • در ۲۶ اکتبر ۱۹۹۶ درون راو با شکست مارک مرو قهرمان کمربند اینتر کانتینل تال شد.
  • در جون سال ۱۹۹۷ عنوان پادشاه رینگ رو به منظور اولین بار بـه خودش اختصاص داد.
  • در ۲۲ دسامبر ۱۹۹۷ درون راو با شکست شان مایکلز قهرمان دبلیو دبلیو یوروپن شد.
  • در ۱۷ مارس ۱۹۹۸ درون راو با شکست اون هارت باز هم عنوان قهرمانی یورو پن رو بـه خود اختصاص داد.
  • در ۳۰ اوت ۱۹۹۸ درون سامر اسلم با شکست راک باز هم قهرمان اینتر کانتینل تال شد.
  • در ۲۳ اوت ۱۹۹۹ درون راو با شکست Mankind قهرمان Federation Champion شد.
  • در ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۹ درون آنفورگیون درون یک مسابقه۶ نفره با حضور بیگ شو، بریتیش بواداگ، منکایند، د راک و کین پیروز شد و برای دومـین با قهرمان Federation شد.
  • در ۳ ژانویـه ۲۰۰۰ درون راو با شکست بیگ شو باز هم قهرمانی Federation رو از آن خود کرد.
  • در ۲۱ مـی سال ۲۰۰۰ درون جاج منت دی با شکست راک باز هم قهرمانی Federation رو از آن خود کرد.
  • در ۵ آوریل ۲۰۰۳ درون اسمکدان با شکست جریکو قهرمان اینر کانتینل تال شد.
  • در ۱۶ آوریل همان سال درون راو با شکست جف هاردی قهرمانی اینر کانتینل تال رو بعد گرفت.
  • در ۳۰ آوریل ۲۰۰۳ درون بکلاش همراه با استیو آستین با شکست کین و آندر تیکر قهرمان دبلیو دبلیو تگ تیم شد.
  • در سال ۲۰۰۲ برنده رویـال رامبل شد.
  • در ۱۷ مارچ همان سال(۲۰۰۲) درون رسلمانیـا با شکست جریکو قهرمان Undisputed Title شد.
  • در ۲ سپتامبر ۲۰۰۲ درون راو به منظور ششمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۲ درون آرماگدون با شکست شاون مایکلز قهرمانی خودش یعنی سنگین وزن جهان رو بعد گرفت و برای هفتمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۱۴ دسامبر ۲۰۰۳ درون آرماگدون قهرمانی خودش رو درون یک بازی ۳ نفره از Bill Goldberg بعد گرفت و برای هشتمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۴ درون آنفورگیون قهرمانی خودش رو از رندی اورتون بعد گرفت و برای نـهمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۹ ژانویـه ۲۰۰۵ درون نویرز روولوشن با پیروز درون مسابقه المـینیشن چمبر با حضور رندی اورتن، کریس بنوا، اج، کریس جریکو و باتیستا به منظور دهمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۷ اکتبر ۲۰۰۷ درون نومرسی با پیروزی مقابل رندی اورتن به منظور یـازدهمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۲۷ آوریل ۲۰۰۸ درون بکلش با پیروزی درون مسابقه ۴ نفره با حضور رندی اورتن، جان سینا و جی بی ال به منظور دوازدهمـین بار قهرمان جهان شد.
  • در ۱۶ فوریـه ۲۰۰۹ درون نو وی اوت با پیروزی درون مسابقه المـینیشن چمبر با حضور اج، ولادمـیر کوزلاو، جف هاردی، بیگ شو و آندرتیکر موفق شد که تا برای سیزدهمـین بار قهرمان جهان شود.
  • ۲۴ ژانویـه ۲۰۱۶ درون مسابقهٔ ۳۰ نفره رویـال رامبل مچ تریپل اچ با بیرون انداختن آخرین نفر یعنی دین امبروز برنده مسابقه و برای چهاردهمـین بار قهرمان کمربند دبلیودبلیوئی سنگین‌وزن جهان شد.

جستارهای وابسته

  • استفانی مک من
  • وینس مک‌من

منابع

  • ↑ ۱٫۰۱٫۱۱٫۲۱٫۳ "Triple H Bio". WWE. Retrieved April 14, 2009.
  • تریپل اچ درون بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)
  • [[[وینس مک‌من#دهه ۹۰، عصر تغییر حالت(Attitude Era)]] «وینس مک‌من - ویکی‌پدیـا، دانشنامـهٔ آزاد»]. fa.m.wikipedia.org. بازبینی‌شده درون ۲۰۱۸-۰۱-۲۶. 
  • http://www.wrestleview.com/wwe-wrestling-results/wwe-raw-results/57562-wwe-raw-results-1-25-16-live-results-from-miami
    • ویکی‌پدیـای انگلیسی

    دارنده ۱۳ عنوان قهرمانی جهانی آدرس فیس بوک:https://www.facebook.com/tripleh

    پیوند بـه بیرون

    • صفحه درون وب‌گاه مسابقات
    • تریپل اچ درون بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb)
    • ن
    • ب
    • و
    شخصیت‌‌های دبلیودبلیوئی
    کشتی‌گیران اصلی
    کشتی‌‌گیران مرد
    • آپولو کروز
    • بیگ کَس
    • بری وایت
    • بیگ شو
    • بو دالاس
    • براون استرومن
    • جیسون جردن
    • کالیستو
    • کین
    • براک لزنر
    • آنتونیو سزارو
    • کریس جریکو
    • کورتیس اکسل
    • انزو اموره
    • اپیکو
    • فین بالور
    • بیل گلدبرگ
    • گلداست
    • کارل اندرسون
    • لوک گالوز
    • مارک هنری
    • ادی کولون
    • رون کیلینگز
    • د مـیز
    • سث رالینز
    • دین امبروز
    • رومن رینز
    • شیمس
    • الایِس
    • ساموآ جو
    • سین کارا
    • تایتوس اونیل
    • جف هاردی
    • مت هاردی
    • بابی رود
    • شینسوکه ناکامورا
    • شلتون بنجامـین
    205 Live
    (Cruiserweights)
    • آریـا داوری
    • د براین کندریک
    • سدریک الکساندر
    • درو گولاک
    • گرن متالیک
    • هوهو لون
    • جک گالهر
    • لینس دورادو
    • نویل
    • نوآم دار
    • ریچ سوان
    • تی.جی. پرکینز
    • تاجیری
    • تونی نیس
    • توزاوا
    کشتی‌گیران زن
    • آسکا
    • الکسا بلیس
    • مـیکی جیمز
    • آلیشا فاکس
    • بِیلی
    • دِینا بروک
    • اما (کشتی‌گیر)
    • نایـا جکس
    • پِیج
    • مندی رز
    • سونیـا دِویل
    • ساشا بنکس
    • سامر ری
    • تَمـینا
    افراد کنار کشتی‌گیران
    • بیلی گان
    • لیتا
    • پل هیمن
    • ویلیـام ریگال
    • زب کلتر
    تیم پخش
    • بایرون ساکستون
    • کارلوس کابررا
    • دیوید اوتنگا
    • دوین تیلور
    • ایدن استایلز
    • ژینـه اوکرلوند
    • جان لیفیلد
    • جری لاولر
    • جوجو
    • کایل ادواردز
    • لیلیـان گارسیـا
    • مارسلو رودریگز
    • مایکل کول
    • رنـه یـانگ
    • اسکات استنفورد
    • تام فیلیپس
    داوران
    • چارلز رابینسون
    • دن انگلر
    • جان کُن
    • مایک چیودا
    • رایـان ترن
    گروه‌ها/تیم‌ها
    • د اسنشن
    • د اوثورتی
    • دوقلوهای بلا
    • لوس ماتادورز
    • د لوچا دراگونز
    • د نیو دی
    • د پرایم تایم پلیرز
    • د یوسوز
    • خانواده وایت
    • د دادلی بویز
    • گروه شیلد
    • د هاردی بویز
    کشتی‌گیران
    درحال پیشرفت
    (ان‌ایکس‌تی)
    کشتی‌گیران مرد
    • آدام کول
    • الکساندر ولف
    • آندری آلماس
    • آنجلو داوکینز
    • آلستیر بلک
    • بابی فیش
    • بادی مرفی
    • سزار بنونی
    • دنی برچ
    • درو مکینتایر
    • اریک یـانگ
    • جانی گارگانو
    • کاسیوس اونو
    • کیلین دین
    • کایل اُ'رایلی
    • لارس سالیوان
    • لیو راش
    • مارک اندروز
    • مونتز فورد
    • نیک مـیلر
    • نو وی جوزه
    • اونی لورکن
    • اوتیس دوزوویچ
    • پیت دون
    • رزار
    • ریدیک ماس
    • رودریک استرانگ
    • شین تورن
    • تینو ساباتلی
    • تومساو چیـامپا
    • ترنت سون
    • تاکر نایت
    • تایلر بیت
    • د ولوتین دریم
    • وزلی بلیک
    • ولفگنگ
    کشتی‌گیران زن
    • کیمبر لیث
    • بیـانکا بلر
    • داکوتا کای
    • لیسی ایونس
    • رینا گونزالز
    • سیج بکت
    • شاینا باسلر
    • تاینارا کنتی
    • وانسا بورن
    • آلیـا
    • بیلی کی
    • اِمبر مون
    • نیکی کراس
    • پیتون رویس
    گروه‌ها/تیم‌ها
    • د آترز آو پین
    • د بالیوود بویز
    • دی‌آی‌‎وای
    • د ریوایوال
    • سَنیتی
    • تی‌ام-۶۱
    مربیـان
    • آدام پیرس
    • د برایـان کندریک
    • کانیون سی‌من
    • جرالد بریسکو
    • جیسون آلبرت
    • مـیکی کیگان
    • نورمن اسمایلی
    • رابی بورک‌ساید
    • سارا آماتو
    • تری تیلور
    در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ تریپل اچ موجود است.
    • ن
    • ب
    • و
    قهرمانی سنگین‌وزن جهان
    • تریپل ایچ
    • شان مایکلز
    • گلدبرگ
    • کریس بنوا
    • رندی اورتن
    • باتیستا
    • کرت انگل
    • ری مـیستریو
    • کینگ بوکر
    • آندرتیکر
    • اج
    • گریت کالی
    • سی ام پانک
    • کریس جریکو
    • جان سینا
    • جف هاردی
    • جک سوئگر
    • کین
    • دولف زیگلر
    • کریسچن
    • مارک هنری
    • بیگ شو
    • دنیل برایـان
    • شیمس
    • آلبرتو دل ریو
    • دولف زیگلر
    داده‌های کتابخانـه‌ای
    • WorldCat Identities
    • VIAF: 41192804
    • LCCN: n2001111576
    • ن
    • ب
    • و
    برندگان مسابقه رویـال رامبل
    • جیم دوگان (۱۹۸۸)
    • بیگ جان اِستاد (۱۹۸۹)
    • هالک هوگان (۱۹۹۰ و ۱۹۹۱)
    • ریک فلیر (۱۹۹۲)
    • یوکوزونا (۱۹۹۳)
    • برت هارت و للوگر (۱۹۹۴)
    • شاون مایکلز (۱۹۹۵ و ۱۹۹۶)
    • استیو آستین (۱۹۹۷، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۱)
    • وینس مک‌من (۱۹۹۹)
    • راک (۲۰۰۰)
    • تریپل اچ (۲۰۰۲ و ۲۰۱۶)
    • براک لزنر (۲۰۰۳)
    • کریس بنوا (۲۰۰۴)
    • باتیستا (۲۰۰۵ و ۲۰۱۴)
    • ری مـیستریو (۲۰۰۶)
    • آندرتیکر (۲۰۰۷)
    • جان سینا (۲۰۰۸ و ۲۰۱۳)
    • رندی اورتن (۲۰۰۹ و ۲۰۱۷)
    • اج (۲۰۱۰)
    • آلبرتو دل ریو (۲۰۱۱)
    • شیمس (۲۰۱۲)
    • رومن رینز (۲۰۱۵)
    • شینسوکه ناکامورا (۲۰۱۸)
    برگرفته از «https://fa.wikipedia.org/w/index.php?title=تریپل_اچ&oldid=23625236»




    [تریپل اچ - ویکی‌پدیـا، دانشنامـهٔ آزاد اهنگ ورودی جان سینا در کشتی کج]

    نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 20 Jul 2018 06:58:00 +0000